REGULAMIN PLATFORMY

lookandlearn.piotrsierpinski.pl

SPRZEDAŻY BILETÓW NA SZKOLENIA ORAZ UDZIAŁU W SZKOLENIACHPIOTR SIERPIŃSKI, HAIR

I. Postanowienia wstępne

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Użytkowników z platformy internetowej www.lookandlearn.piotrsierpinski.pl (dalej, jako Platforma), w ramach którego Sprzedający świadczy usługi drogą elektroniczną oraz zasady dokonywania zakupu oraz uczestnictwa w szkoleniach stacjonarnych ze świadczenia usług fryzjerskich organizowanych przez Sprzedającego (dalej, jako Szkolenia).
  2. Przez Sprzedającego rozumie się spółkę Piotr Sierpiński sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu, al. Marcinkowskiego 16/4, nr KRS: 0000953262, adres e-mail do kontaktu: szkolenia@piotrsierpinski.pl. 
  3. Przez Użytkownika rozumie się każdą osobę korzystającą z Platformy, w tym również Użytkownika korzystającego z usług świadczonych za pośrednictwem Platformy drogą elektroniczną.

II. Usługi świadczone drogą elektroniczną

  1. Za pośrednictwem Portalu świadczone są drogą elektroniczną następujące usługi:
    a) Formularza kontaktowego,
    b) Zapisania się na Newsletter dot. działalności Sprzedającego,
    c) Złożenia zamówienia na zakup Szkolenia.
  2. Do korzystania z Usług świadczonych w ramach Platformy konieczne jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
    a) aktywne połączenie z Internetem,
    b) aktualna przeglądarka internetowa akceptująca tzw. pliki cookie,
    c) akceptacja tzw. plików cookie,
    d) posiadanie aktualnego, aktywnego adresu e-mail.
  3. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za niemożność korzystania z usług świadczonych drogą elektroniczną, w przypadku nie spełnienia przez Użytkownika warunków określonych w ust. 2 powyżej.
  4. Użytkownik może korzystać z Platformy wyłącznie w celu korzystania z usług. Zabrania się używania Platformy w jakichkolwiek celach niezgodnych z prawem, w szczególności w celach przestępczych, poprzez umieszczanie w ramach Platformy treści nawołujących do przemocy lub nienawiści na tle wyznaniowym, rasowym, orientacji seksualnej lub etnicznym lub nawołujących do przestępstw.

III. Formularz Kontaktowy

  1. Usługa korzystania z formularza kontaktowego jest bezpłatna.
  2. Z celu skorzystania z formularza kontaktowego Użytkownik powinien:
    a) wskazać dane, tj. dane osobowe oraz zapytanie, zgodnie z formularzem kontaktowym zamieszczonym na Platformie,
    b) potwierdzić zapoznanie się z treścią Polityki Prywatności oraz wyrazić zgodę na postanowienia Polityki Prywatności oraz Regulaminu.
    c) wyrazić zgodę na przekazywanie informacji marketingowej dot. działalności Sprzedającego.

IV.Zapis na newsletter

  1. Usługa zapisu na newsletter jest bezpłatna.
  2. W celu zapisania się na newsletter Użytkownik powinien:
    a) wskazać dane, tj. dane osobowe zgodnie z formularzem kontaktowym na Platformie,
    b) potwierdzić zapoznanie się z treścią Polityki Prywatności oraz wyrazić zgodę na postanowienia Polityki Prywatności oraz Regulaminu,
    c) wyrazić zgodę na przekazywanie informacji marketingowej dot. działalności Sprzedającego.

V. Zamówienie na zakup Szkolenia, realizacja Szkolenia

  1. Za pośrednictwem Platformy, Użytkownik ma możliwość zakupu Szkolenia. Szczegółowe informacje dotyczące Szkolenia, w tym również ewentualne dodatkowe warunki, które należy spełnić w celu udziału w Szkoleniu, zamieszczane są na bieżąco na Platformie.
  2. Sprzedający umożliwia Użytkownikom zakup jednego z następujących rodzajów Biletów:
    a) Bilet Indywidualny – uprawniający do uczestnictwa w Szkoleniu przez jedną osobę,
    b) Bilet Grupowy – uprawniający do uczestnictwa w Szkoleniu przez określoną grupę osób.
  3. Sprzedający zastrzega możliwość rezygnacji ze sprzedaży Biletów Grupowych w każdym czasie. Rezygnacja ze sprzedaży Biletów Grupowych nie wpływa na ważność Biletów Grupowych kupionych przed rezygnacją przez Sprzedającego ze sprzedaży Biletów Grupowych.
  4. Zakup Szkolenia następuje poprzez wybranie przez Użytkownika interesującego go terminu, miejsca oraz rodzaju Biletu – poprzez naciśnięcie właściwego przycisku „kup bilet” lub analogicznego (w przypadku Biletów Grupowych). 
  5. Po naciśnięciu przycisku „kup bilet” (lub analogicznego), Użytkownik przekierowany jest do zewnętrznego serwisu pośrednictwa sprzedaży Stripe (dalej, jako serwis transakcyjny). Warunki korzystania z serwisu regulują warunki świadczenia usług przez Stripe znajdujące się pod linkiem: https://stripe.com/en-pl/legal/consumer. 
  6. Sprzedający oświadcza, że w relacjach z Użytkownikami dokonującymi zakupu Biletów za pośrednictwem Platformy, sprzedającym, w rozumieniu powszechnie obowiązujących przepisów prawa, jest Sprzedający. Serwis Stripe świadczy jedynie usługi pośrednictwa w sprzedaży. 
  7. Warunkiem dokonania zakupu Biletu jest oświadczenie przez Użytkownika, że zapoznał się oraz akceptuje warunki niniejszego Regulaminu oraz Polityki Prywatności. 
  8. Po przekierowanie do serwisu transakcyjnego, Użytkownik zobowiązany jest wskazać następujące dane: a) Adres e-mail, na który wysłany zostanie Bilet,
    b) Numer telefonu kontaktowego,
    c) W przypadku spółki lub osoby prowadzącej działalność gospodarczą także nazwę firmy, numer NIP i adres rozliczeniowy,
    d) W przypadku Biletu Indywidualnego: imię i nazwisko osoby uczestniczącej w Szkoleniu na podstawie Biletu,
    e) W przypadku Biletu Grupowego: imiona i nazwiska wszystkich osób uczestniczących w Szkoleniu na podstawie Biletu.
  9. Sprzedający udostępnia następujące metody płatności:
    a) BLIK,
    b) Płatność kartą,
    c) Klarna.
  10. Przed dokonaniem płatności Użytkownik zobowiązany jest do zweryfikowania wprowadzonych danych. Sprzedający nie ponosi względem Użytkownika odpowiedzialności za nieprawidłowe dane wprowadzone w formularzu zakupu.
  11. Zakup biletu uznaje się za dokonany po mailowym potwierdzeniu przez Sprzedającego przyjęcia zamówienia na zakup Biletu.
  12. Bilet ma charakter imienny, tj. na podstawie Biletu w Szkoleniu uczestniczyć mogą wyłącznie osoby imiennie wskazane przy dokonywaniu zakupu Biletu.
  13. Cena Biletu obejmuje wyłącznie koszt udziału w Szkoleniu. W sytuacji, w której Użytkownik pochodzi z miasta innego niż miejsce odbycia Szkolenia, Użytkownik sam gwarantuje dla siebie przejazd oraz ewentualny nocleg.
  14. Ilość miejsc na dane Szkolenie jest ograniczona.

VI. Odstąpienie od Umowy, rezygnacja z udziału w Szkoleniu

  1. Szkolenia organizowane są przez Sprzedającego w konkretnej dacie. W związku z tym, na podstawie art. 38 ust. 1 pkt. 12) Użytkownikowi dokonującemu zakupu Biletu, który jest konsumentem nie przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy zawartej poza siedzibą przedsiębiorstwa.
  2. W przypadku rezygnacji przez Użytkownika (lub osoby wskazane jako uczestnik/uczestnicy Szkolenia) z udziału w Szkoleniu, uiszczona Cena za zakup biletu nie podlega zwrotowi.
  3. W przypadku niskiego zainteresowania danym Szkoleniem lub w przypadku wyniknięcia nagłej, niedającej się przewidzieć przyczyny, w tym w szczególności choroby lub wypadku prowadzącego Szkolenie, Sprzedający informuje o tym Użytkownika, który zakupił Bilet na dane Szkolenie. W takiej sytuacji Użytkownikowi przysługuje prawo zwrotu Biletu lub wyboru udziału w innym Szkoleniu, zgodnie ze wskazaną przez Sprzedającego dostępnością. O okolicznościach wskazanych w niniejszym ustępie, Sprzedający informuje Użytkownika na wskazany przez niego adres e-mail lub telefonicznie, za pośrednictwem wskazanego numeru telefonu.

VII. Postępowanie reklamacyjne

  1. W przypadku stwierdzenia przez Użytkownika nieprawidłowości dotyczących świadczenia usług, Użytkownik powinien niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym za pośrednictwem poczty e-mail, na adres wskazany w treści Regulaminu, wskazując:
    a) Datę wystąpienia nieprawidłowości,
    b) Opis stwierdzonej nieprawidłowości,
    c) W miarę możliwości zrzuty ekranowe potwierdzające zaistnienie stwierdzonej nieprawidłowości.
  2. Usługodawca udziela odpowiedzi na zgłoszenie w terminie 14 dni od dnia otrzymania kompletnego zgłoszenia. Usługodawca w szczególności może skontaktować się z Użytkownikiem celem uzyskania dodatkowych informacji dotyczących świadczonej usługi.

VIII. Rozwiązywanie sporów

  1. W przypadku wyniknięcia sporu na tle niniejszego Regulaminu, Strony dążyć będą do polubownego załatwienia sprawy. W przypadku braku możliwości polubownego załatwienia sprawy, Sądem właściwym do rozpoznania sporu będzie rzeczowo właściwy Sąd w Poznaniu, z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej.
  2. W przypadku, gdy stroną sporu jest Konsument, Sądem właściwym do rozpoznania sporu jest Sąd właściwy ze względu na właściwe przepisy KPC. Jednocześnie Usługodawca informuje Użytkowników będących Konsumentami o możliwości pozasądowego rozstrzygania sporów. Informacja o pozasądowych metodach rozwiązywania sporów znajduje się pod linkiem https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php

IX. Przetwarzanie danych osobowych

  1. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności, pod adresem: https://lookandlearn.piotrsierpinski.pl/polityka-prywatnosci.

X. Zmiana Regulaminu

  1. Sprzedający jest uprawniony do zmiany Regulaminu w każdym czasie. Zmiana Regulaminu nie wpływa na warunki świadczenia usług oraz realizacji Szkoleń odnoszące się do zakupu Biletów przed wprowadzeniem zmiany w Regulaminie.